Kestävän ohjelmistokehityksen teho numeroina</sp

Osaavia tyyppejä 100+

Sen verran on meitä compilaisia. Reilu palkka, joustot elämäntilanteiden mukaan sekä poikkeuksellinen asiakkuudenhoitomalli tuovat konsultille mielenrauhan ja auttavat pyyhkimään esteet työnteon tieltä.

Sairaspäiviä 2/3 vähemmän

Ohjelmointialan työ voi olla kuluttavaa. Jos konsultti pannaan väärään projektiin, lopputuloksena voi olla kova stressi ja kehon oireilu. Täällä huoliin reagoidaan välittömästi. Siksi meillä kärsitään sairaspäiviä vain kolmasosa alan keskiarvoon verrattuna.

Vaihtuvuus alle 10%

Vaihtuvuus on perinteisesti tämän alan riesa. Se heijastuu suoraan asiakasprojekteihin miehitysongelmina ja aikataulujen pettämisinä. Meillä tilanne on eri. Kun alalla vaihtuvuus voi olla väliaikaisesti jopa 30-40 %, meillä se on pitkällä aikavälillä alle 10 %.

Onnellisuus 60

Kyselytutkimuksia on maailma täynnä. Mutta jotkut tulokset kertovat enemmän kuin toiset. Niin kuin esimerkiksi työntekijätyytyväisyyttä mittaava eNPS-luku. Muissa alan firmoissa juhlitaan jos numero on yli 30. Meillä se on 60. Haluaisitko kokeilla miltä sellainen tuntuu?

Asiakkaiden arvio 4,7/5

Ilman asiakkaita ei ole liiketoimintaa. Siksi kysymme kolmen kuukauden välein
asiakkaan mielipidettä konsultistamme. Joulukuun keskiarvo oli 4,7/5. Huomaatko miten konsultin hyvinvointi kääntyy huippukoodiksi ja asiakkaan hyödyksi?

Pitkiä kumppanuuksia 30+

Tällä hetkellä teemme töitä yli 30 pörssiyrityksen kanssa. Heitä on kaikilta
aloilta valmistavasta teollisuudesta mediaan. Monelle olemme kuin luotettu ystävä. Joten kun etsit kestävää kumppania, pirauta meille.

Osaavia tyyppejä 70+

Sen verran on meitä compilaisia. Reilu palkka, joustot elämäntilanteiden mukaan sekä poikkeuksellinen asiakkuudenhoitomalli tuovat konsultille mielenrauhan ja auttavat pyyhkimään esteet työnteon tieltä.

Sairaspäiviä 1/3 vähemmän

Ohjelmointialan työ voi olla kuluttavaa. Jos konsultti pannaan väärään projektiin, lopputuloksena voi olla kova stressi ja kehon oireilu. Täällä huoliin reagoidaan välittömästi. Siksi meillä kärsitään sairaspäiviä vain kolmasosa alan keskiarvoon verrattuna.

Loppuunpalaneita 0

Koko meidän firman historian aikana loppuunpalaneita konsultteja on ollut nolla. (Vakuutusyhtiön virkailija ei meinannut uskoa, sanoi että huijaamme.) Mutta se on ihan arkijärkeä. jos leikkii työntekijöidensä terveydellä, ampuu itseään jalkaan.

Vaihtuvuus alle 10%

Vaihtuvuus on perinteisesti tämän alan riesa. Se heijastuu suoraan asiakasprojekteihin miehitysongelmina ja aikataulujen pettämisinä. Meillä tilanne on eri. Kun alalla vaihtuvuus voi olla väliaikaisesti jopa 30-40 %, meillä se on pitkällä aikavälillä alle 10 %.

Onnellisuus 74

Kyselytutkimuksia on maailma täynnä. Mutta jotkut tulokset kertovat enemmän kuin toiset. Niin kuin esimerkiksi työntekijätyytyväisyyttä
mittaava enps-luku. Muissa alan firmoissa juhlitaan jos numero on yli 20. Meillä se on 74. Haluaisitko kokeilla miltä sellainen tuntuu?

Asiakkaiden arvio 4,7/5

Ilman asiakkaita ei ole liiketoimintaa. Siksi kysymme kolmen kuukauden välein
asiakkaan mielipidettä konsultistamme. Joulukuun keskiarvo oli 4,7/5. Huomaatko miten konsultin hyvinvointi kääntyy huippukoodiksi ja asiakkaan hyödyksi?

Pitkiä kumppanuuksia 40+

Tällä hetkellä teemme töitä yli 40 pörssiyrityksen kanssa. heitä on kaikilta
aloilta valmistavasta teollisuudesta mediaan. Monelle olemme kuin luotettuystävä. joten kun etsit kestävää kumppania, pirauta meille.

Tuntuuko, että...

 …teidän softakehitystiimissä sekä palautteen antaminen että vastaanottaminen on vaikeaa?

Tilaa ilmainen miniopas tilanteen ratkaisemiseksi tästä:

    Kun tilaat oppaan, liityt samalla uutiskirjeemme tilaajaksi, ja saat lisää inhimillisen johtamisen vinkkejä. Voit poistua listalta koska vain.

    eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

    Näin mittaus tehdään.

    Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

    Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

    eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

    Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.