😼 ”Kiistatta yksi lahjakkaimmista ja ammattimaisimmista ihmisistĂ€, joita olen koskaan tavannut”, sanoo asiakas konsultistamme

Olipas taas kiva lukea asiakkaidemme palautteita konsulteistamme.

Muun muassa Eetu nÀhtiin pelastavana enkelinÀ.

”Eetu on pystynyt tarjoamaan ratkaisuja hankaliinkin tilanteisiin. Tuntuu ettĂ€ aina löytyy vastaus vasemmasta takataskusta.”

Harrin monipuolisuus on selvÀsti tehnyt vaikutuksen.

”Harri on kiistatta yksi lahjakkaimmista ja ammattimaisimmista ihmisistĂ€, joita olen koskaan tavannut. HĂ€nen rauhallisuus ja asiantuntijuus yhdistyy miellyttĂ€vÀÀn kĂ€ytökseen ja tekee hĂ€nestĂ€ ns. hyvĂ€n mielen ihmisen.”

Juhon auttamishalu on jÀÀnyt asiakkaan mieleen.

”Tilanteissa, joissa tekemisen rajat ulottuvat myös naapuritiimien kanssa yhteistyössĂ€ tekemiseen, olen kuullut positiivista palautetta siitĂ€, miten Juho on toiminut aktiivisesti ja ollut aloitteellinen muiden tiimien suuntaan. 🙂 Jee, hyvĂ€ Juho! Jatkaa samaan malliin!”

Kaikkiaan asiakkaamme antoivat menneestÀ kvartaalista arvosanaksi 4.8/5. 

Se on meille ilon aihe. 

(Ja on siinÀ vielÀ 0.2 pistettÀ varaa parantaakin.)

Seuraa meitÀ LinkedinissÀ niin tiedÀt aina, mitkÀ ovat ohjelmistokehityksen toimivimmat kÀytÀnnöt juuri nyt.

Tuntuuko, ettÀ...

 …teidĂ€n softakehitystiimissĂ€ sekĂ€ palautteen antaminen ettĂ€ vastaanottaminen on vaikeaa?

Tilaa ilmainen miniopas tilanteen ratkaisemiseksi tÀstÀ:

    Kun tilaat oppaan, liityt samalla uutiskirjeemme tilaajaksi, ja saat lisÀÀ inhimillisen johtamisen vinkkejÀ. Voit poistua listalta koska vain.

    eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittÀmÀÀn Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyvÀisyyttÀ. Myöhemmin sitÀ on alettu kÀyttÀÀ myös työntekijÀtyytyvÀisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

    NÀin mittaus tehdÀÀn.

    Kysymme työntekijöiltĂ€mme kerran kertaa vuodessa, ettĂ€ “kuinka todennĂ€köisesti suosittelisit työpaikkaasi ystĂ€ville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jĂ€lkeen pyydĂ€mme tarkennusta avoimella kysymyksellĂ€: ”mistĂ€ syystĂ€ annoit tĂ€mĂ€n tuloksen?”.

    NiitÀ, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. NiitÀ, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

    eNPS-tulos lasketaan vÀhentÀmÀllÀ suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

    Mittarin tulokset voivat olla mitÀ vain -100 ja +100 vÀliltÀ. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttÀviÀ. +10 ja +30 vÀlillÀ olevia tuloksia pidetÀÀn hyvÀnÀ, ja yli +50 olevia tuloksia pidetÀÀn erinomaisena.