Nämä 3 hyötyä saat kun otat devaajan meiltä

Tässä on 3 hyötyä, jotka saat kun otat devaajan meiltä etkä toisista konsulttitaloista:

1. Kaikki Compilen konsultit ovat Nobel-palkittuja (yksi kirjallisuudesta mutta kai sekin lasketaan)

2. Jokainen heistä on voittanut vähintään yhden olympiakullan jossain urheilulajissa

3. Jokainen heistä kykenee ihmetekoihin, jotka jopa katolinen kirkko tunnustaa

Nämä ovat objektiivisia faktoja, jotka voit tarkistaa wikipediasta.


Okei. Keksin ne päästäni.


Mutta tässä on 3 OIKEAA hyötyä:

💎 Meiltä saat konsultin, joka sitoutuu projektiisi – jopa vuosiksi

Rekrytoimme vain harvinaisuuksia. Siksi kuullessamme sopivasta kehittäjästä, rakennamme suhdetta vaikka vuosia saadaksemme hänet taloon. (Kerran keskustelut veivät 6 vuotta.) Meidän konsulteillamme on keskimäärin 12 vuoden kokemus ja nälkä kehittyä paremmaksi. Eikä Compilesta kiirehditä pois: kun alalla vaihtuvuus voi olla 30 %, meillä se on 10 %. Asiakkaillemme tämä tarkoittaa konsulttien pitkää, jopa vuosien sitoutumista hankkeisiin.

🙋‍♀️ Meiltä saat konsultin, joka on itse halunnut projektiisi

Kun asiakas on etsimässä sopivaa konsulttia projektiinsa, moni konsulttitalo vastaa hakuun tarjoamalla pinon cv:itä, joista asiakas pannaan valitsemaan. Ongelma on, että vaikka pinosta löytyisikin osaamiseltaan sopiva tyyppi, ei ole varmaa, kiinnostaako devaajaa itseään asiakkaan projekti. Ja jos motivaatio on heikko, se näkyy heikkona työnlaatuna ja hankaluuksina aikatauluissa. Siksi meillä tehdään toisin. Valitsemme konsulteistamme vain 1-2 ehdokasta, joiden motivaation varmistamme JO ENNEN kuin tarjoamme heitä. Näin asiakas tietää, että hän saa sopivan tekijän sekä kompetenssiltaan että draiviltaan.

❤️ Meiltä saat konsultin, jonka työssä viihtymistä pidetään yllä koko organisaation voimin

Konsultin työtä voivat häiritä monenlaiset huolet – niin projektiin kuin yksityiselämään liittyvät. Siksi hänen on hyvä päästä tuulettamaan ajatuksiaan kerran kuussa esihenkilön kanssa. (Kyse on samasta ihmisestä, joka on myynyt konsultin asiakkaalle ja toimii paitsi hänen tukenaan myös asiakasvastaavana.) Samassa tilanteessa tsekataan lisäkoulutustoiveet. Jos esiin nousee asiakkaan huomiota vaativa seikka, esihenkilö ottaa asiasta kopin ja vie sen keskusteltavaksi asiakkaan ohjausryhmään.

Ja vaikka meidän devaajamme ovatkin kuolevaisia, he eivät ole tavallisia. Jokainen heistä on erikoistyyppi, jolla on erikoistaidot.

Tekstaa ”ERIKOISTYYPPI” numeroon 040 486 4900 (CEO Ilkka Saunamäki) niin Ilkka auttaa sinua etsimään sen yhden ja oikean, joka pelastaa juuri teidän ohjelmistokehitysprojektinne.

Seuraa meitä Linkedinissä niin tiedät aina, mitkä ovat ohjelmistokehityksen toimivimmat käytännöt juuri nyt.

eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

Näin mittaus tehdään.

Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.