Mikä erottaa meidät muista softakonsulttitaloista? Inhimillisyys.

Moni konsulttitalo tarjoaa asiakkailleen senioritason devaajia. Millä Compile muka eroaa kaikista niistä?

Inhimillisyydellä.

Kun pidämme huolen konsulttiemme hyvinvoinnista, se kääntyy  asiakasprojekteissa laadukkaaksi lopputulokseksi ja yhteistyön helppoudeksi. 

Selitän hiukan. 

Inhimillisyys tarkoittaa käytäntöjämme, joilla huolehditaan konsulttien jaksamisesta. Jokainen konsultti pääsee purkamaan tuntojaan kuukausittaisessa pulssipalaverissa. Samoin jokaisen konsultin kanssa sovitaan hänen osaamisensa kehittämisestä. Tällä varmistamme, että meillä on jatkossakin tarjota asiakkaillemme parhaat senioritason devaajat, joiden motivaatio pysyy korkealla.

Laadukkaaseen lopputulokseen päästään kun yhdistetään konsultin motivaatio, asenne ja konkaritason osaaminen. Meidän konsulttejamme on kutsuttu joskus leikillisesti ”supersenioreiksi”, koska he ovat paitsi teknisesti kovatasoisia, myös kyvykkäitä kommunikoimaan sekä osaavat arvioida projektin teknisiä ulottuvuuksia liiketoiminnan tavoitteista käsin. Siksi meidän konsulttiimme käytetyn investoinnin hyöty on asiakkaalle moninkertainen.

Yhteistyön helppous taas tarkoittaa sitä, että meidän asiakkaanamme sinun ei tarvitse huolehtia, miten konsultti pärjää ja eteneekö projekti aikataulussa. Motivoitunut seniorikonsultti saa nopeasti projektista kiinni, näkee ongelmat ennalta ja toimii itsenäisesti. Kuukausittaisen pulssipalaverin ansiosta asiakkuusvastaavamme tietää, mitä projektissa tapahtuu, ja pystyy tuomaan potentiaaliset ongelmat asiakkaan tietoon ennen kuin ne eskaloituvat.

Oletko tyytyväinen siihen, miten vetämäsi softakehitysprojekti etenee tällä hetkellä? Jos et, lue lisää täältä:

https://compile.fi/inhimillisyys

Seuraa meitä Linkedinissä niin tiedät aina, mitkä ovat ohjelmistokehityksen toimivimmat käytännöt juuri nyt.

Tuntuuko, että...

 …teidän softakehitystiimissä sekä palautteen antaminen että vastaanottaminen on vaikeaa?

Tilaa ilmainen miniopas tilanteen ratkaisemiseksi tästä:

    Kun tilaat oppaan, liityt samalla uutiskirjeemme tilaajaksi, ja saat lisää inhimillisen johtamisen vinkkejä. Voit poistua listalta koska vain.

    eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

    Näin mittaus tehdään.

    Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

    Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

    eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

    Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.