”Ripaus rock’n’rollia ei ole koskaan haitaksi”, sanoo asiakas konsultistamme

 

Kun lukee asiakkaiden palautteita, monista kommenteista paistaa syvä arvostus meidän seniorikonsulttiemme monipuolista ammattitaitoa kohtaan

Parannettavaakin löytyy mutta usein esiin nousevat paitsi teknologiset taidot myös oma-aloitteisuus ja kyky kantaa vastuuta – sekä huumori.

Muun muassa näin sanoo asiakas konsultistamme Rikusta:

”Meillä oli tilanne, jossa tiimimme tarvitsi uuden scrum masterin.

Kun muita tarjokkaita ei ollut, Riku otti haasteen vastaan.

Olen nähnyt monia scrum mastereita joilla ei ole ollut todellista halua tehtävään, ja tiedän miten sellainen voi vahingoittaa tiimiä.

Tapa, jolla Riku on hoitanut homman muiden velvollisuuksiensa ohessa, on ollut upea.

Haluan kiittää häntä siitä.

Riku on myös ottanut aktiivisen roolin sellaisten tehtävien kanssa, jotka ovat olleet epäselviä.

Tämä on auttanut tiimiä etenemään nopeammin sekä vapauttanut muiden aikaa kehitystyölle.

Riku on loistava lisä tiimiimme myös hyvän huumorintajunsa ansiosta.

Ripaus rock’n’rollia ei ole koskaan haitaksi.”

Hyvä Riku! 👏👏👏

Seuraa meitä Linkedinissä niin tiedät aina, mitkä ovat ohjelmistokehityksen toimivimmat käytännöt juuri nyt.

Tuntuuko, että...

 …teidän softakehitystiimissä sekä palautteen antaminen että vastaanottaminen on vaikeaa?

Tilaa ilmainen miniopas tilanteen ratkaisemiseksi tästä:

    Kun tilaat oppaan, liityt samalla uutiskirjeemme tilaajaksi, ja saat lisää inhimillisen johtamisen vinkkejä. Voit poistua listalta koska vain.

    eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

    Näin mittaus tehdään.

    Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

    Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

    eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

    Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.