Tarvitsetko Microsoft-osaajan ohjelmistokehitystiimiisi heti?

Meiltä Compilesta löydät motivoituneimmat devaajat Microsoft-ympäristöön.
Lue erään konsulttimme ajatuksia MS-teknologiasta ja tutustu alla
vapaiden konsulttiemme profiileihin.

”Tykkään korjata muiden jälkiä” –
Full Stack -devaaja vannoo Microsoftin nimeen

Full stack -kehittäjä Juha Palmu on ollut reilun vuoden verran asiakasprojektissa, jossa tehdään henkilöstöhallinnon sovellusta työnantajien käyttöön.

Palmulle projektin valinta oli helppo.

”Halusin mukaan, koska tässä saa työskennellä Microsoftin teknologioilla, jotka ovat itselleni tuttuja jo vuosien takaa.”

Microsoft-ekosysteemissä on Palmun mielestä monia etuja asiakkaalle.

”Nämä teknologiat eivät ole katoamassa minnekään. Asiakas voi luottaa siihen että kun tänään tehdään jotain, sitä voi jatkokehittää vielä vuosienkin kuluttua. Samoin MS:n laajan levinneisyyden vuoksi osaajia on aina saatavilla.”

Myös tekijälle MS-ympäristön vakaus on plussaa.

”Teknologian pysyvyys auttaa minua syventämään omaa ammattitaitoani koko ajan.”

Projekti pysyy mielenkiintoisena paitsi mieluisen teknologian myös sopivien haasteiden ansiosta.

”Tykkään korjata muiden jälkiä ja tehdä asioita paremmin. Vanhan softan kehitystyössä voi olla kiusaus lisätä jokin ominaisuus pikaisella purkkavirityksellä. Mutta se ei ole kestävää. Tyydyttävämpää on kirjoittaa ytimen koodia uusiksi niin, että jatkossa kaikkien olisi helpompi ja nopeampi kehittää sitä eteenpäin.”

Tutustu vapaana olevien konsulttiemme profiileihin ja
löydä juuri se osaaja, jota hankkeenne kaipaa nyt.

Haluatko ilmoituksen kun päivitämme tilanteen vapaista konsulteistamme? 

Jätä sähköpostiosoitteesi niin pysyt ajan tasalla.

Jari Hakulinen
asiakasvastaava

Soita 040 709 2529
Meilaa jari.hakulinen@compile.fi

Tuntuuko, että...

 …teidän softakehitystiimissä sekä palautteen antaminen että vastaanottaminen on vaikeaa?

Tilaa ilmainen miniopas tilanteen ratkaisemiseksi tästä:

    Kun tilaat oppaan, liityt samalla uutiskirjeemme tilaajaksi, ja saat lisää inhimillisen johtamisen vinkkejä. Voit poistua listalta koska vain.

    eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

    Näin mittaus tehdään.

    Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

    Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

    eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

    Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.