Tarvitsetko konsultin
ohjelmistokehitystiimiisi heti?

Tutustu vapaana olevien konsulttiemme profiileihin ja löydä juuri se osaaja, jota hankkeenne kaipaa nyt.

Full Stack -kehittäjät, jotka hallitsevat Java-backendin

Full Stack -kehittäjät, jotka hallitsevat Microsoft-backendin

Muiden profiilien vapaat Full Stack -osaajat

Haluatko ilmoituksen kun päivitämme tilanteen vapaista konsulteistamme? 

Jätä sähköpostiosoitteesi niin pysyt ajan tasalla.

Marika Kosonen
asiakasvastaava

Soita 0500 699 800
Meilaa marika.kosonen@compile.fi

eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

Näin mittaus tehdään.

Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.