Psst, sinä kokenut devaaja…

Oletko hyvä tyyppi, jota kiinnostaa konsultointi? 🧐

Haluaisitko testata, miltä tuntuu tehdä töitä firmassa, jossa sinusta pidetään huolta? ❣️

Vietätkö illat ja viikonloput mieluummin perheen, ystävien ja harrastusten parissa kuin toimiston ”virkistyshetkissä”?

Jos vastasit ”kyllä” kaikkiin kolmeen kysymykseen, ÄLÄ LÄHETÄ HAKEMUSTA. 

Nimittäin riittää kun laitat tekstarin numeroon 040 485 0180 (Paavo). 

Pistä viestiin linkki Linkedin-profiiliisi tai jos sinulle ei sellaista ole, niin kerro, koska sinulle saa soittaa. 

Paavo (tuo kalju) rimpauttelee sinulle takaisinpäin.

Jutellaan pian lisää!

Seuraa meitä Linkedinissä niin tiedät aina, mitkä ovat ohjelmistokehityksen toimivimmat käytännöt juuri nyt.

eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

Näin mittaus tehdään.

Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.