Tee taloudellisesti ja teknologisesti kestävää bisnestä

Nykypäivän markkinassa ei pärjää enää vanhoilla tempuilla. Liiketoiminnan digitalisoiminen haastaa ajattelemaan uudella tavalla. Kun otat meidät kumppaniksesi ohjelmistokehityksessä, pidämme huolen että bisneksesi on jatkossakin kestävää – niin taloudellisesti kuin teknologisesti.

Taloudellisesti ja teknologisesti kestävää bisnestä

Nykypäivän markkinassa ei pärjää enää vanhoilla tempuilla. Liiketoiminnan digitalisoiminen haastaa ajattelemaan uudella tavalla. Kun otat meidät kumppaniksesi ohjelmistokehityksessä, pidämme huolen että bisneksesi on jatkossakin kestävää – niin taloudellisesti kuin teknologisesti.

Kestävä ohjelmistokehitys tarjoaa jättihyötyjä asiakkaillemme. Mutta älä minua usko vaan tutustu hyötyihin itse.

Asiakkaitamme

Terveystalo Logo Compile Oy
Varian Medical Systems Logo Compile Oy
Telia Logo Logo Compile Oy
Konecranes Logo Compile Oy
Accountor Logo Black
2560px Metso Outotec Logo.svg
Midaxologo
Alma Logo Black Small
5075f78a 5ce8 4cbd A7f1 6852da6f9956
GASUM Logo Black RGB
Kemira Logo
Schibsted Logotype L1 Black RGB Scaled
Aktia Logo Black Download
SMARTUM LOGO RGB BLACK
Bromanlogo
S Logo
NAPA

Tuntuuko, että...

 …teidän softakehitystiimissä sekä palautteen antaminen että vastaanottaminen on vaikeaa?

Tilaa ilmainen miniopas tilanteen ratkaisemiseksi tästä:

    Kun tilaat oppaan, liityt samalla uutiskirjeemme tilaajaksi, ja saat lisää inhimillisen johtamisen vinkkejä. Voit poistua listalta koska vain.

    eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

    Näin mittaus tehdään.

    Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

    Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

    eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

    Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.