Tee taloudellisesti ja teknologisesti kestävää bisnestä

Nykypäivän markkinassa ei pärjää enää vanhoilla tempuilla. Liiketoiminnan digitalisoiminen haastaa ajattelemaan uudella tavalla. Kun otat meidät kumppaniksesi ohjelmistokehityksessä, pidämme huolen että bisneksesi on jatkossakin kestävää – niin taloudellisesti kuin teknologisesti.

Taloudellisesti ja teknologisesti kestävää bisnestä

Nykypäivän markkinassa ei pärjää enää vanhoilla tempuilla. Liiketoiminnan digitalisoiminen haastaa ajattelemaan uudella tavalla. Kun otat meidät kumppaniksesi ohjelmistokehityksessä, pidämme huolen että bisneksesi on jatkossakin kestävää – niin taloudellisesti kuin teknologisesti.

Kestävä ohjelmistokehitys tarjoaa jättihyötyjä asiakkaillemme. Mutta älä minua usko vaan tutustu hyötyihin itse.

Asiakkaitamme

eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

Näin mittaus tehdään.

Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.