Kesä on kokeneelle devaajalle hyvää aikaa unelmoida, mihin uuteen suuntaan lähteä syksyllä

Tehdäänpä testi.

Sulje hetkeksi silmäsi.

Vedä muutaman kerran syvään henkeä.

Kuvittele, miltä tuntuisi tehdä töitä konsulttifirmassa, jossa valitset itse projektisi, saat kunnolla palkkaa, ja jossa sinusta pidetään hyvää huolta.

Anna ajatuksen laskeutua koko kehosi läpi.

Miltä nyt tuntuu?

Jos tuntuu hyvältä, se tarkoittaa, että olet työpaikan vaihdon tarpeessa.

Saanko ehdottaa yhtä juttua?

Copypeistaa oman Linkedin-profiilisi linkki ja lähetä se tekstarina sivun alalaidasta löytyvään numeroon (Paavo/rekry). Muuta ei tarvita.

Jos sinulla ei ole profiilia, laita tekstariin, että koska olisi hyvä hetki pirauttaa.

Paavo (tuo kalju) ottaa yhteyttä ja voitte yhdessä tutkailla, olisiko Compile hyvä vaihtoehto sinulle.

Toivottavasti jutellaan pian!

Seuraa meitä Linkedinissä niin tiedät aina, mitkä ovat ohjelmistokehityksen toimivimmat käytännöt juuri nyt.

eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

Näin mittaus tehdään.

Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.