”Voisitko kloonata itsesi jotta meillä olisi useampi kappale sinua 😄” – Näin asiakkaat sanovat konsulteistamme

Kysymme asiakkailtamme joka kolmas kuukausi, miten konsulttimme ovat suoriutuneet projekteissaan. 

Usein esiin nousee kolme tärkeää asiaa, joita arvostetaan: kova ammattitaito, hyvä kommunikaatio ja oma-aloitteisuus. 

Alla muutamia kommentteja suoraan asiakkaiden suusta.

 

”Voisitko kloonata itsesi jotta meillä olisi useampi kappale sinua :D”

 

”En tiedä, mitä voisit tehdä paremmin :)”

 

”Osaava ammattilainen, jonka kanssa on helppo ja mukava tehdä töitä.”
 
”Antti tuo esiin kehitysideota pyytämättä ja auttaa meitä nostamaan rimaa.”
 
”On ilo nähdä miten itsenäisesti, ammattimaisesti ja huolellisesti vedät tätä projektia.”
 
”Amazing!”
 
”Vaikea keksiä, mitä muka voisi tehdä paremmin.”
 
”Mahtava alku uudella tiimiläisellä.”
 
”Kokonaisuutena ajatellen Tapani on selkeä kymppi.”
 
”Erittäin hyvää suorittamista koko ajan, ollaan todella tyytyväisiä Esaan.”
 

Kiitos asiakkaillemme kauniista sanoista. ❤️

Seuraa meitä Linkedinissä niin tiedät aina, mitkä ovat ohjelmistokehityksen toimivimmat käytännöt juuri nyt.

Tuntuuko, että...

 …teidän softakehitystiimissä sekä palautteen antaminen että vastaanottaminen on vaikeaa?

Tilaa ilmainen miniopas tilanteen ratkaisemiseksi tästä:

    Kun tilaat oppaan, liityt samalla uutiskirjeemme tilaajaksi, ja saat lisää inhimillisen johtamisen vinkkejä. Voit poistua listalta koska vain.

    eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittämään Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Myöhemmin sitä on alettu käyttää myös työntekijätyytyväisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

    Näin mittaus tehdään.

    Kysymme työntekijöiltämme kerran kertaa vuodessa, että “kuinka todennäköisesti suosittelisit työpaikkaasi ystäville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jälkeen pyydämme tarkennusta avoimella kysymyksellä: ”mistä syystä annoit tämän tuloksen?”.

    Niitä, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. Niitä, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

    eNPS-tulos lasketaan vähentämällä suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

    Mittarin tulokset voivat olla mitä vain -100 ja +100 väliltä. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttäviä. +10 ja +30 välillä olevia tuloksia pidetään hyvänä, ja yli +50 olevia tuloksia pidetään erinomaisena.