😄 NĂ€in eri kesĂ€aktiviteetit ruskettavat harrastajansa – Tunnistatko itsesi?

LöydĂ€tkö itsesi tĂ€stĂ€ joukosta 😄

Seuraa meitÀ LinkedinissÀ niin tiedÀt aina, mitkÀ ovat ohjelmistokehityksen toimivimmat kÀytÀnnöt juuri nyt.

Tuntuuko, ettÀ...

 …teidĂ€n softakehitystiimissĂ€ sekĂ€ palautteen antaminen ettĂ€ vastaanottaminen on vaikeaa?

Tilaa ilmainen miniopas tilanteen ratkaisemiseksi tÀstÀ:

    Kun tilaat oppaan, liityt samalla uutiskirjeemme tilaajaksi, ja saat lisÀÀ inhimillisen johtamisen vinkkejÀ. Voit poistua listalta koska vain.

    eNPS-mittaus perustuu Fred Reichheldin kehittÀmÀÀn Net Promoter Score -mittariin, jolla alunperin tutkittiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakastyytyvÀisyyttÀ. Myöhemmin sitÀ on alettu kÀyttÀÀ myös työntekijÀtyytyvÀisyyden tutkimiseen (e niin kuin employee + NPS).

    NÀin mittaus tehdÀÀn.

    Kysymme työntekijöiltĂ€mme kerran kertaa vuodessa, ettĂ€ “kuinka todennĂ€köisesti suosittelisit työpaikkaasi ystĂ€ville tai tutuille asteikolla 0-10?”. Sen jĂ€lkeen pyydĂ€mme tarkennusta avoimella kysymyksellĂ€: ”mistĂ€ syystĂ€ annoit tĂ€mĂ€n tuloksen?”.

    NiitÀ, jotka antavat luvuksi 9 tai 10, kutsutaan suosittelijoiksi. NiitÀ, jotka antavat luvuksi 0-6, kutsutaan kriitikoiksi.

    eNPS-tulos lasketaan vÀhentÀmÀllÀ suosittelijoiden suhteellisesta prosenttiosuudesta kriitikoiden suhteellinen prosenttiosuus. Muut vastaukset saavat arvon 0.

    Mittarin tulokset voivat olla mitÀ vain -100 ja +100 vÀliltÀ. Yli nollan nousevat tulokset ovat tyydyttÀviÀ. +10 ja +30 vÀlillÀ olevia tuloksia pidetÀÀn hyvÀnÀ, ja yli +50 olevia tuloksia pidetÀÀn erinomaisena.